نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت

Wiki Article

سازنده متعهد گردید کلیه اسناد ملک مورد مشارکت در ساخت (بنچاق و سایر مدارک موردنیاز) را پس از انجام مراحل اخذ جواز تحویل ……………. نموده و در صورت نیاز مجدد دریافت نماید.

این قرارداد در دفتر کار ………………………. به آدرس ……………………………….. و تلفن …………………… تنظیم گردیده است.

مالک متعهد گردید نسبت مورد مشارکت (کلاً، جزیأ و منفعتأ) به غیر واگذار نگردیده و در صورت هرگونه ادعا از سوی معارضین و بروز عارضه احتمالی در آینده نیز ، شخصأ آن را مرتفع و مسئولیت و خسارت ناشی از آن را به عهده خواهد گرفت.

سازنده ملزم و متعهد شد که در طول مدت ۳ ماه پس از تکمیل و تحویل آپارتمان­ها به مالکین، در صورت بروز هر نوع خسارت یا ایراد جزئی و کلی که ناشی از قصور مالکین در این مدت نباشد و طبق نظر کارشناس خبره تائید گردد و کلیه خسارات ناشی از استفاده از لوازم غیراستاندارد و یا محول کردن امور اجرایی به افراد ناوارد یا مبتدی و … را متقبل و بدون اخذ هرگونه وجهی از مالک تعویض یا تعمیر و خرابی­ها را جبران نماید و به شکل سالم و قابل‌استفاده به مالکین تحویل دهد.

دوستان ببخشید راهنمایی میکنید من سمت استاد معین تهران به ملکی را معامله کردم و مشاور املاک تمام هزینه لازم از بنده گرفت

تاریخ ………………. مبلغ …………. ریال معادل ………………………. تومان به آقا / خانم ……………………………..

به جز نام مهندس داود کامرانی مقصود هر فرد معتمد دیگری را نیز می‌توانید به عنوان داور مشخص کنید.

با استفاده از کد رهگیری، به چه اطلاعاتی از ملک می‌توان دست پیدا کرد؟‌

. / ……………………………. به حروف نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت …………………………… . ماه شمسی از تاریخ عقد قرارداد تا تاریخ ……………………… / ……………………………… به حروف ………………… می‌­باشد.

طرفین حق واگذاری حقوق قانونی قرارداد و حق انتقال عرصه را تحت هیچ عنوان، از قبیل وکالت، نمایندگی، صلح، رهن، بیع، مشارکت و ….

قرارداد مشارکت در ساخت بهتر است در مکانی همچون دفاتر اسناد رسمی به مرحله انعقاد برسد چراکه در اکثر مواقع مالک یا مالکین زمین در طول عمر خود فقط یک بار اقدام به انعقاد این قرارداد می‌نمایند.

قیمت ملک در مناطق مختلف متغیر است در حالی که هزینه‌های ساخت آپارتمان جدید هر چند ثابت نیست و تعدادی از اقلام آن بنا به موقعیت ملک تغییر می‌کند اما در مقابل تغییرات ارزش ملک مورد نظر می‌توان آن را ثابت نامید. و این موضوع به آنجا منتهی می‌شود که طرفین در هر منطقه سعی می‌کنند با اضافه یا کم کردن تعهدات مجری و مالک، ارزش قراردادی این عقد را متناسب سازند و در حالت توازن نگاه دارند.

به هیچ عنوان از عبارت‌های دیگر مانند قرارداد مشارکت مدنی، مبایعه نامه و یا معامله و بیع استفاده نکنید. همچنین حق دریافت وام و واگذاری قرارداد به غیر را سلب کنید.

ما معتقد هستیم که پیشگیری بهتر از درمان است. از این رو دعوت میکنیم تا با دریافت مشاوره های حقوقی در حوزه های مختلف مسائل عمرانی از ایجاد ضرر و زیان های بعدی جلوگیری کنید. اما بروز اختلاف در حوزه عمران اجتناب ناپذیر است.

Report this wiki page