تجهیزات برق اضطراری

Wiki Article

برای نصب و راه اندازی یو پی اس باید به استانداردها و قوانین مربوطه توجه داشت. مثلاً محل نصب یو پی اس باید کاملاً استاندارد و بدون عوامل خطرناک مانند منابع حرارتی باشد.

بعد از آنکه یو پی اس موردنظر خود را خریداری کردید، لازم است برخی از نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید از دستگاه موردنظر بهترین عملکرد را دریافت کنید.

نگرانی از قطعی برق و از دست دادن اطلاعات را به فراموشی بسپارید و با استفاده از این تکنولوژی نوین، به نتایج بهتری در کسب و کار خود دست یابید.

از طرفی انواع یو پی اس آنلاین این قابلیت را دارند تا در صورت حساسیت دستگاه‌های جوجه کشی به نوسانات و نویز جریان برق، از آنها در برابر نوسانات و آلودگی‌های برق ورودی محافظت کنند.

باتری های مورد استفاده برای این دستگاه نیز می توانند از هر نوع باطری باشند اما توصیه شرکت سازنده ، باتری های سیلد لید اسید یا همان باتری های مخصوص یو پی اس است.

هر ساختمانی فارغ از کاربری آن، یک سری دستگاه‌ها و تجهیزات ضروری دارد که برای تداوم عملکرد به جریان برق نیاز دارند. برای نمونه می‌توان به تجهیزات زیر اشاره کرد:

وبلاگ تک‌دیتا خاص‌ترین‌های تکنولوژی, اخبار و مطالب مفید آموزشی در زمینه‌های عمومی و تخصصی

تولیدکنندگان یوپی اس از فناوری‌های متفاوتی را برای ساخت آن استفاده می‌کنند که جمعا شامل سه نوع فناوری می‌گردد:

دیگر مزیت این دستگاه که توجه ما را به خود جلب نمود ، شارژر قابل تنظیم آن است یعنی جریان شارژ در شرکت مهرآذین بهراد این دستگاه را می توان با توجه به آمپر باطری تغییر داد ، طبق توصیه سازندگان باتری ، بهترین جریان شارژ باتری برابر یک دهم آمپر آن باتری است ، پس از این بابت می توان به شارژر یو پی اس با دقت بیشتری توجه کرد.

کلیه حقوق وبسایت بهراد متعلق به شرکت مهرآذین بهراد می باشد.

یو پی اس‌ها به سه دسته استاتیک، داینامیک و هیبرید تقسیم می‌شوند. یوپی اس‌های مدل استاتیک از مبدل‌های الکتریکی برقی برخوردار هستند، مدل‌های داینامیک دارای ژنراتور و موتور‌های الکترومغناطیسی هستند و مدل هیبریدی نیز ترکیبی از دو مدل استاتیک و داینامیک است.

قیمت دستگاه یوپی اس با توجه به عواملی چون برند، تولید داخل یا خارج از ایران بودن، ظرفیت باتری، نوع باتری، نوع دستگاه یوپی اس و کارایی و خدمات و… تعیین می‌شود.

یوپی اس های آنلاین در تمام شرایط و زمانها عملیات شارژ و دشارژ را انجام می دهند.

علت خاموش شدن دستگاه یو پی اس بعد از جدا شدن آن از برق چیست؟

Report this wiki page